19 Şubat, 2011

Arılar yavruya başlamışlar.


İki haftadır arıları göremiyordum.

Arıların durumu hafiften kontrol edilecek.



Arılık yoluna bakarak baharın hızla yaklaştığını anlamak zor değil.


Arılığa vardığımızda ilk olarak,

hava soğuk olduğundan ölen arıları yağmalamadan dolayı tespit ediyoruz.



Körükler yakılıyor.



Anasız kutuların bahara çıkarılması maksadıyla alınan çıtaların yeri boş bırakılırsa…


Bu soğuk havada arıların zorlanarak olsa da petek ördükleri görünüyor.




Arılar yavruyu arttırmışlar.



Bal kemerleri hızla inceliyor.


Bu fotoğraf Halil beyin Bilecik hattı olan arısından.


Arılarımın mevcudu eski yıllara göre yarı yarıya azalmış.



Fareler arı kovanlarıma girmeye çalışmışlar.


Hava müsaade etmediğinden arıların detaylı bakımları yapılamadı.


Yolumuz üzerinde avlanarak mola veren avcı arkadaşlara rastladık.


Skor bir bir olmuş ama ben mevzuyu anlamadım…



Bize ikram edilen yiyecekleri yedikten sonra ayrıldık.



Avcılardan Nedim bey, yakında körükçülük için Birol beyin yanına gelecek.


Arılarımın mevcutları olması gerekenden daha az kalmış.


Dört kolonim anayı kaybetmiş kapatmak zorunda kaldım.

Hiç yorum yok: