01 Temmuz, 2010

Kafkas Arısı Alımı

Kafkas Arısı Üretim Eğitim ve Gen Merkezi Müdürlüğü
İNTERNET ADRESİ



Damızlıkta kullanılmak üzere Saf Kafkas Arısına ihtiyacımız vardı.


Tarım Bakanlığının ürettiği Saf Kafkas Arısını almayı tercih ettik.


Ekip olarak hareket ettiğimizden dolayı toplamda 9 Adet Saf Kafkas Arısı satın aldık.






İLETİŞİM BİLGİLERİNİ GÖRÜNTÜLEME ADRESİ






Neden Kafkas Arısı tercih ettiğimize gelirsek; nektar gelişi az ve sürekli olduğunda benim nektar


alanımda, bal verimi en yüksek kolonilerim Kafkas arılarıdır.


Elimde bulunan diğer arı ırkları polen blokesi yaptılar ve bal birikmeye başlamıştı.


Havaların yağışlı gitmesi nedeniyle Kafkas arıları hariç elimde bulunan tüm ırklar biriktirdiği


balları kullanarak yavru üretimi yaptılar.


Bal verimi çok düşük kalacak.


Kafkas arısı şu anda aheste aheste yavru üretimine devam etmekle birlikte bal stoklarını korumayı başardı.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bende bazi ari irklarini denedim.fakat kafkas arisi kadar pilanli veguclu bir hisse sahip olanini gormedim.kafkas arilari hem gunluk hemde sezon lirogrami yaptiklarini gozlemledim.bence kafkas.