09 Ağustos, 2008

YILANLI ARILIK

Millet tatile çıkıyor. Arılarının işini emanet ederek.
İşleri yapacak arkadaşınız varsa problem yok.
Ben tatilde iken Birol bey ilgilendi arılarımla.
Sıra bizlere de geldi.
Arılığın genel görünümü. Çıkacak anaları kontrol etmem gerekiyordu.
Gecen sene arılı kovanları çalınca arkadaş akıllanmış.
Hırsızların korkması için yılan koymuş.
Önce ben korktum.
İlk gördüğünde insan gerçek zannediyor.
Rüzgarda olursa kuyruğu sallanıyor.
Çıkan analardan bir tanesini yayınlayalım ki arılığa gittiğimizin ispatı olsun.
Kendi arılarımın işimi bitirdim de başka arılıktaki arılarının işlerine gidiyorum zannetmeyin.
Ana arılar kafese doğduklarından fazla ana arıları almaya gitmiştim.

4 yorum:

HB dedi ki...

Haaaaa...

Ne oldu korktun mu?

Vatandaş Kenan bal süzümünde gördü, taş bile attı ona...

Ancak son anda görünce harbiden bende çok tırsıyorum.

Abi arada git ve şu fotolardan yayınla da özlemeyelim.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

çok güzel ve alımlı ana üretmişsiniz hayırlı olsun inşallah eşlenmedede zayiat görmezde seneye çok verimli olur
kolaygelsin

Hayyam dedi ki...

eğer imkanım olsa da eskişehire taşınsam böyle ekibe bende dahil olsam ne güzel ya adam deniz kenarında uyuyor arıların bakımı yapılıyor ohhhh

HB dedi ki...

He vallah...

Ayağımda kumlar, sırtımda denizin tuzu ve önümde klimalı bir yerde klavye.

Ancak en ilginci arılara bakım yapıyorum internetten...