20 Mayıs, 2008

SARI GÖZLÜ ERKEKLER

Devamlı gittiğimiz vadiye artık ayrılmak üzeri gidiyoruz. Arılarımızın son bakımlarını yaparak arıları nakile hazırlayacağız. Giderken Gürbüz mozak beyin ilavelerini götürdük. Kendileri sonradan gelerek ilavelerini evine götürdü.
Gürbüz beyin köyü olunca tabi evine götürdü oluyor. Benim arılarımın sayısı azalmaya başlıyor. Her ekip üyesi ile arımın bir kısmını götürüyorum.


Halil kovanlara bakarken sarı gözlü erkeklerden bahsetmişti. O kovanın bakımını yaparken haber ver fotoğraflayalım demiştim.

İşte bunlar bizim sarı gözlü erkeklerimiz. Sanki sonradan göz renkleri siyaha dönecek gibi.

Hızlı çalışıyor ekip.

İşler bitecek akşam olmadan Birol’un boş kovanlar ve ilaveler köye bırakılarak gelinecek. Ben işleri seri yaptığımdan. Fotoğraf makinesi elimde arkadaşları karelere kaydediyorum.

Bazen de istek üzerine fotoğraf çektiriyorlar.
Maşallah ... Maşallah.... Maşallah...


Biz moladayız. Yağlanma katsayısı yüksek olanlar çalışmaya devammmmmmmmmmmmmmmm.
Akşama yüklenecek arılar. İsterse mola versin arılar kalır vadide.

Pazara başkasını taşıyacağız.


Bende vakit çok.

Medyacı olduk, ( "Magazinci değilim ben diyenlere ithaf olunur.. " ) kovanların içini açmadan dışardan bakarak içerde neler olduğunu anlamaya başlıyoruz.

Arkadaşlar çalışırken köye giderek kasım dayının arılarının da kontrollerini yaptım.



Ben istemediğim halde zorla kasaları doldurarak arabaya koydu.



Boşları yükleyerek, Tandır köyüne götürdük.

İlaveler taşınıyor arıcılar tarafından.


Sığırcık kuşları da bizi de internetle tanıştır diyorlar. Onlarında fotoğrafını çekmeden geçmek olmaz.

Kırlangıçları da tanıştırdık…….
Ne olacak ki?
Diploma O Dağın Tepesindeki Üniversiteden olursa normal.


Ekip işi iyi gidiyor ama ben su kaynatacağım yakında. Her arkadaş arısını taşıyor ama her seferinde ben bulunmak zorundayım. Yarın geceye hazırlık arılar gelince direk olarak sehpaların üzerine konacak arılar.


İşleri kolayladık. Su ikmallerini yaparak Vadideki arıları yüklemeye gidiyoruz.

Arılar yüklenirken arabanın kasasında olduğumdan sadece arabadan inince olayları kayıt altına alabiliyorum.

Yarına bu kadar arım kaldı.

Bu arıları Birol beyin arılarıyla taşıyacağım.


Arıları yerleştirdik sehpalarda aynalı olmuş yani hani……………..
Analarının evinde o da yoktu.

Saat sabahın 02 00 olmuş bizler arılıklar arasında mekik dokuyoruz.

Benim arıları götürüyoruz. Herkes hissesine düşen kadar marulu alıyor.

Birol ve Şef ayrıldılar. Biz 2 kişi indireceğiz arıları.

Pazara Birol'un arıları taşıyacağız.

Hiç yorum yok: